توزیع بسته اهدایی

جناب آقای دکتر باویلی تبریزی سهامدار و ریاست هیئت مدیره شرکت آهنگری به جهت قدردانی از زحمات کارکنان سخت کوش این شرکت که همواره به منویات رهبر بزرگوارشان لبیک گفته و در سنگر کار و تلاش و تولید همواره از جان مایه گذاشتند و مصم به قطع ید دشمن از چرخه اقتصادی کشورشان میباشند و در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی نامگدازی شده است بسته اهدایی که شامل مرغ ۷ کیلوگرم، برنج ایرانی ۵ کیلوگرم و یک بسته پشمک «تمامی موارد فوق از هایپرمارکت لاله پارک تدارک دیده شده بوده است» برای تمامی کارکنان شرکت اهداء نمودند.
در ماههای اخیر علیرغم مشکلات موجود در روند تولید، با درایت و مدیریت ارزشمند ایشان، شرکت آهنگری توانست ضمن حفظ موجودیت خود، در زمینه تولید جزو شرکت های برتر نیز قرار گیرد.

این چنین مدیریت هایی، نویدی بر این موضوع هست که اگر واحدهایی همچون بلبرینگ سازی نیز با اینگونه مدیریتها اداره بشوند الان دچار وضعیت اسف باری که با آن درگیر هستند، قطعاً نبودند و آن هم، همانند شرکت آهنگری در صف پیشگامان تولید و حتی صادرات حاصل از تولیداتش می شد.

ما امیدواریم با وجود چنین مدیریت هایی هر روز شاهد رشد و شکوفایی و بهینه بودن واحدهای صنعتی که دچار رکود و سوء مدیریتی هستند، بوده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید


اخبار اخیر