آمفی تئاتر

تجهیزات سالن آمفی تئاتر و دیتا ویدیو پروژکتور ها و میکروفون ها شامل بلند گوهای سقفی و دیواری، بلندگوهای اکتیو و پسیو، آمپلی فایر ها و پاور آمپلی فایر ها، میکسر های صدا، پاور میکسر، میکروفون های بی سیم و … می باشند.

اسپیکر های دیواری

اسپیکر ها یا همان بلندگو های دیواری در سالن های آمفی تئاتر، کنفرانس و کلاس های آموزشی جهت تجهیز سیستم های صوتی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد، اندازه و توان خروجی این بلندگو ها باید متناسب با مساحت سالن و ظرفیت آن انتخاب گردد.

آمپلی فایر و پیجینگ

از آمپلی فایرها جهت تقویت سیگنال های صوتی در تجهیزات سیستم صوتی سالن های گوناگون استفاده می گردد. آمپلی فایر موجب افزایش کیفیت صدا و ارسال آن ها به بلندگو ها می شود. آمپلی فایرها با توجه به قدرتشان، دارای انواع مختلفی می باشند. در سالن آمفی تئاتر با توجه به تعداد و نوع بلندگو های استفاده شده، آمپلی فایر مناسب انتخاب شده است.

دوربین مدار بسته در تجهیز سالن های آمفی تئاتر

از دیگر تجهیزاتی که معمولا در تجهیز سالن های آمفی تئاتر مورد استفاده قرار گرفته، دوربین های مدار بسته می باشند که؛ در انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین دید در شب، بی سیم و … بسته به شرایط سالن به کار گرفته شده است.

سیستم نور پردازی سالن اجرا

سیستم نورپردازی آمفی تئاتر شامل انواع پروژکتور های تک لنز، دو لنز، ترنر، سایه کش ها و دیمر های قدرتمند برای تامین جریان مورد نیاز پروژکتور ها است. معمولا از این مارک ها برای این منظور استفاده شده است:
PSL¬ _ DTS _ LAMPO _ LDR _Prolight _ Liteputer _…..